Workshops
Bij een workshop gaat een team of een aantal medewerkers aan de slag, onder leiding van een senior adviseur van DE LIJN.
Hoe kunt u de workshop effectief inzetten?
U kunt de positionering van uw organisatie bepalen, maar een workshop kan ook gaan over een specifieke vraag of problematiek. De inhoud van een workshop is sterk afhankelijk van het doel en opzet. Iedere workshop passen we aan op úw wensen en mogelijkheden.
Vragen die aan de orde komen zijn:
- Wat is de essentie van het merk?
- Wat is het waarom, the Why?
- Hoe krijg je je organisatie in beweging op een manier die recht doet aan de beleving van je klanten?
- Hoe realiseer je draagvlak voor een verandering?
- Hoe kom je in dialoog met de doelgroep?
- Hoe betrek je alle medewerkers?
- Hoe definieer je het doel? De stip aan de horizon?
Van DE LIJN mag u niet alleen professionaliteit en creativiteit verwachten maar ook: persoonlijke aandacht, meer dan 30 jaar ervaring en een scherpe visie op alle nieuwe vormen van communicatie.
DE LIJN wil in haar workshops niet alleen toegepaste kennis brengen maar u ook uitdagen om de opgedane kennis toe te passen. Doel van de workshops is niet alleen kennisoverdracht. Er is ook volop aandacht en ruimte voor interactieve verwerking en het zelf ontdekken van antwoorden
Dit vraagt veel verschillende werkvormen en een actieve houding van de deelnemers. De vorm kan variëren van toehoorder zijn tot heel actief en creatief betrokken meedoen.
Een workshop wordt vaak gegeven als dagdeel. Dat kan overdag maar ook op een avond.
Probeer het eens!
Volg ons