Wat kost een reclamebureau?

"Het leveren van kwaliteit kost geld.
Het niet leveren van kwaliteit kost kapitalen."
(Onbekend)

Dat is net zo'n moeilijke vraag als 'wat kost een auto'. Dat hangt helemaal van jouw wensen af. Wij baseren onze tarieven op het gewerkt aantal uren of spreken vooraf een budget met je af. Dus voordat de meter gaat lopen maken we eerst duidelijke afspraken over de beloning. Dus geen verrassingen achteraf. DE LIJN hanteert al sinds 1984 tarieven naar draagkracht en doet als je dat prettiger vindt, ook aan 'waardebepaling achteraf'. Informeer er naar!

Gratis kan ook!

Misschien is er wel een mogelijkheid om met gesloten beurzen te werken en diensten uit te ruilen. Neem contact op voor de ins en outs!

Tip: Heeft u behoefte aan een 'second opinion'?
Neem eens vrijblijvend contact met ons op. Daar zijn geen kosten aan verbonden.

info voor startende ondernemers
Zestig procent van de ondernemingen die gestart worden, bestaat over 5 jaar niet meer. Dus laat ons jou helpen om bij de andere 40% te horen! Ben je een (door)starter? Wij investeren graag mee in jouw onderneming in de vorm van advies of coaching, een goed creatief ontwerp of een mooie website of huisstijl. Je krijgt maar één keer de kans om een goede eerste indruk te maken!

Wil je jouw kans van slagen vergroten?
De LIJN heeft meer dan 30 jaar ervaring in het ontwikkelen en vervaardigen van uiteenlopende communicatieactiviteiten. Je kunt het zo gek niet bedenken. Van het ontwikkelen en creatieve concepten en strategieën tot en met het vervaardigen van alle denkbare digitale en gedrukte communicatiemiddelen.

Dit doen wij voor onze vaste opdrachtgevers en uiteraard ook graag voor jou!

< terug naar hoe&wat

Volg ons