Tarieven naar Draagkracht, hoe zit dat nu?

Wist je dat DE LIJN een bureau is met tarieven naar draagkracht?

Hoe zit dat nu precies?

Omdat onze missie is om te zorgen dat iedereen zich goed kan profileren, kun je – onder bepaalde voorwaarden- betalen naar draagkracht. Hiervoor hebben we een maatschappelijk fonds opgericht waarop je eenmaal per jaar een beroep op kunt doen.
Dit geldt bijvoorbeeld  voor:
– Goede doelen
– Verenigingen of organisaties met een maatschappelijke inslag.
– Starters die beginnen met een krap budget
– ZZP-ers met lage inkomsten
Wij brengen uw organisatie onder de aandacht bij (potentiële) klanten om u aan meer business te helpen. Dat doen wij door te luisteren naar uw wensen en uw verhaal te vertalen naar aansprekende communicatie-middelen. Een bijzondere huisstijl, een logo, een responsive website, een corporate identity, of een pakkende brochure of campagne, een wervende personeelsadvertentiewaardevolle adviezen, websites, Social Media. Alles is mogelijk!
Neem contact op om te overleggen wat de mogelijkheden en voorwaarden zijn.
Geplaatst in Geen categorie.