Kansen tijdens de crisis

Zie de recessie als een kans!

Het is in crisistijd soms onvermijdelijk om je uitgaven terug te schroeven. Een goed advies: laat je reclamebudget niet het kind van de rekening zijn.

Mensen realiseren het zich niet altijd maar… Dit is eigenlijk hét ideale moment om een voorsprong te nemen op de concurrentie. Immers; de concurrentie heeft waarschijnlijk zijn budget teruggedraaid.
Volgens McKinsey stijgt de winst van ondernemingen die tijdens een recessie investeren in communicatie echt aanzienlijk meer, als het economische tij keert. Wat leert ons de geschiedenis? Tijdens recessie in 1981/1982 stegen de verkopen van bedrijven die bleven adverteren met 256%! ten opzichte van bedrijven die dit niet deden (McGraw-Hill research).

Impact en aandacht is van groot belang.

Juist in crisistijd moet je er voor zorgen dat jouw ideeën of producten extra goed onder de ogen komen van je doelgroep. Wie niet rijk is moet slim zijn! Er zijn genoeg (betaalbare) manieren. Wij kunnen je daarbij helpen, zonder dat je op de kwaliteit bespaart. Tijd voor een kennismaking?

Een doeltreffend advies zorgt voor extra aandacht voor je organisatie, een hogere afname van je producten en kans op extra klanten. De LIJN kan jou helpen om sterker over te komen.

< terug naar hoe&wat